mandag 11. juli 2011

Enda ett trifoldkort med eske





Eske til trifold kort.
Her har jeg brukt roseknopper fra kort og godt (den typen di hadde før), roser storyteller, plumera storyteller, noen diverse hvite blomster som jeg har fargelagt lilla med copic og en med bare lillakant med glitterlim, swirvler fra kort og godt og storyteller, blader fra kort og godt (tror kanskje vi har igjen en pakke av denne typen som har gått ut av produksjon, snufs...), bånd er noe jeg kjøpte på søstrene grene for fire fem år siden, ark er hvit bazzil og mønsterpapir er maja design FIKA? Våffla m björnbärssylt. ALT ER KJØPT HOS KREATIVE HENDER





Her har jeg bare brukt det jeg har kommet over, metallblomster fra kort og godt, swirvel fra kort og godt, perlebånd ukjent men kjøpt på kreaative hender, blomst mulberry og storyteller, igjen også bomst fargelagt med copic, sommerfugl fra kort og godt, metallsommerfugl tror jeg er storyteller. Alt er kjøpt hos KREATIVE HENDER





2 kommentarer:

  1. fantastic card tonje.really beautiful colours and details and stunning design :D

    xx coops xx

    SvarSlett
  2. kunne jeg kjøpt det brudepar stempelet av deg?

    SvarSlett