tirsdag 3. juli 2012

Månedsutfordring hos Kreative Hender Juli MANN

Denne måneden ønsker vi i Kreative Hender å se prosjekter med MANN, dette kan være både en LO, ett kort til en mann, en gave eller andre ting. her er det bare å bruke fantasien;). Og her ligger det link til utfordringsbloggen vår ;) På dette kortet har jeg brukt tekststempelet Mannens beste alder... og motivstempelet Mann og bil vintage. Jeg har også brukt ticket stempel fra plata Ticket plate. (Har du sjekket alle de nye kule digi ticketsene som Kretive hender har fått inn?) Jeg har brukt en dies som fra Marianne Design til bilen.
Jeg deltar også med kortet mitt hos ett trykk-noe for gutta

2 kommentarer:

  1. so stunning tonje.i love your papers and colours and really fantastic image ;D

    xx coops xx

    SvarSlett
  2. Elegant og silig! Takk for at du deltar i Trykkpressa og lykke til!

    SvarSlett