onsdag 9. april 2014

Fire nesten like kort av påbegynnte prosjekt og restepapir

Jeg er fortsatt i opprydningsmodus og skal prøve å få gjort ferdig noen av alle påbegynnte kort og andre hobbyprosjekter samtidig som jeg skal bruke restepapir. så her er fire kort som jeg startet på for ca 5 år siden hehe. Ikke helt hva jeg hadde valgt å lage i dag om jeg skulle startet på ett blankt prosjekt men fikk hverfall brukt både rester og laget fire kort som er veldig like samtidig som dem ikke er det:)
Kort nummer 1 til konfirmant Fremside: Stemelet av jenta er fra kreative hender. Blomsterkrans i håret
Hjertet har blitt stemplet inni. også dette med stempel fra kreative hender: nå er du snart voksen
Innsiden er det laget et lite linjert felt til skriving men den ene siden er også blank og kan godt benyttes til en personlig hilsen
Kort nummer 2 Konfirmasjon, bursdag, til en vennine eller annen anledning. Her tror jeg jenta er ett fotostempel fra north star stamps
Innsiden av hjertet har tekst fra kreative hender:Våg å være ærlig
Innsiden er det laget et lite linjert felt til skriving men den ene siden er også blank og kan godt benyttes til en personlig hilsen
Kort 3: til de fleste anledninger Forside har stempelet Stine fra Kreative Hender
Innsiden av hjertet har tekststemel fra kreative hender: våg å være ærlig
Innsiden er det laget et lite linjert felt til skriving men den ene siden er også blank og kan godt benyttes til en personlig hilsen
kort 4: Til de fleste anledninger: Forsiden:Må helt ærlig innrømme jeg husker ikke hvor denne jenta er fra
Innsiden av hjerte har også her stempel fra kreative Hender: Himmelen, solen, latter og gråt
Innsiden er det laget et lite linjert felt til skriving men den ene siden er også blank og kan godt benyttes til en personlig hilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar