onsdag 27. april 2011

Trifoldkort til konfirmant













Hva jeg har brukt:

Ark: Hvit Bazzil
Mønsterark: Maja Design Äntligen - Syrenen blommar

Blomster. Her er det lett blanding av det jeg har funnet. litt kort og godt, litt storyteller og noen blomster i bling som jeg helt ærlig må si at jeg ikke vet hvor jeg har funnet. Noe som jeg liksom bare har i hauger og lass;);).
Stempel: Norsk stempelblad plate 23b
kort og godt rundt hurra for konfirmanten og sommerfugl, hvis du teller dine gleder og ikke dine bekymringer..., til konfirmanten. Dette er fra hele stempelplater s husker ikke hvilke som hører til hva. Mulig alle er fra forskjellig plater.

sommerfugl er også fra kort og godt.

Men alt er fra handlet hos Kreative Hender og skal være mulig å få tak i her;);)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar