onsdag 8. juni 2011

sizzix doctor bag til salgs




Har hatt endel opprydning i hobbysakene den siste uka. Da jeg ikke lenger har hobbyrom og må tenkte litt annerledes må jeg desverre kvitte meg med noen ting. blant annet doctor bagen som jeg nesten ikke har brukt i det hele tatt. Genial til oppbevaring av dies til maskiner og også til å dra med seg puncher da den tåler mer vekt enn di fleste kofferter. Selges til halv pris nesten ubrukt. Ta kontakt på telefon 99264570. Ny pris 599,-. Pris nå 300,- pluss eventuell frakt

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Har du solgt Doctorbagen?
    E veldig interessert i denne.

    Mvh. Anne Mette

    SvarSlett
  2. Beklager men denne er desverre solgt, skal prøve å få redigert innlegget senere. Denne bagen er til salgs hos kreativehender.no og jeg må innrømme at jeg har angret flere ganger på at jeg solgte den for den var genial og tålte mangen tunge ting. Legger ved en link til kreative henders nettbutikk her. Vet at det kun var en igjen tidligere i uka.

    http://www.kreativehender.no/sizzix-doctor-bag-p-3755-c-555.aspx

    SvarSlett
  3. Takk for svar. Oppdaget jo etter at jeg hadd postet at innlegget ditt var et år gammelt. Ja ja slik blir det når man er ivrig :)

    Skal sjekke ut kreative hender, takk for tipset :)

    SvarSlett