onsdag 23. november 2011

Santa's Wife waiting with the misteltoe

Jeg entrer også i dag utfordringen hos copic Norge. Kanskje jeg skulle laget litt mer variasjon på kortene mine her. Men elsker de nye digistampsa mine fra KennyK og mine nye dies fra GoKreate. Så kommer nok noen andre julemotiver etterhvert når jeg har brukt dem som allerede er fargelagt ;)

I enter even today the challenge of copic Norway. Maybe I should made ​​a little more variety on my cards here. But love the new digistamps of mine from KennyK and my new dies from GoKreate. There will come other Christmas motifs eventually when I have used the once that I allready have colored

Tekststempel er fra North Star stamp




Color used:

Skin: YR0000, E000, YR000, E21 (R20, R11 cheeks, R 81, R83, RV11 Mouth)
Hair: E33, E35, E57
Eyes: B05, B07
Misteltoe: G24, G28, R27, R29
Clothes: B0000, B000, B000, B01, B02, B04

2 kommentarer:

  1. Wow! du har gjort det igjen! Utrolig flott kort!
    Herlige farger og nydelig fargelagt.
    Takk for at du deltar hos CMN med enda et kort :o))
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. wow this is so beautiful tonje.i love your gorgeous icy colours and details and the image is stunning :D

    xx coops xx

    SvarSlett